Fredag

har så mycket att berätta men tar de sen när william sover middag men iallafall då e snutten dålig i magen igen *jag orkar inte!* :-( nu vill han inte ens ta flaskan mer än den som han får tidig morgon då dricker han upp men på dagarna vägrar han allt jag ger honom han äter ju nån tsk så då är de åter igen att ge majspure o se om de funkar *hoppas* han är ju pigg annars och ingen feber *skönt* han e nog lite för pigg sover knappt iheller sov drygt 8 timmar inatt o sen upp o hoppa igen hade han varit sjuk hade han ju varit trött jag tror det är kanske tänderna.... men tycker inte jag känner några men o andra sidan får jag inte känna långt inne av honom då biter han... bara att uthärda och blir han sämre så han inte ens tar någon mat alls får jag väl åka in då e de kanske halsfluss eller något...
detta suger något så otroligt orkar inte jävla blöjor också som inte kan hålla tätt !!! jävla libero va fan skulle de byta comfort fit till nån tunn tråkig pampers liknande active fit !!!!


update: fick i william ½burk majspure och 6 tsk morotspure !


Kommentarer
Emelie Brocka

Ellion blev också så nu när 2 st tänder plockade upp. Diarré i flera veckor läckade blöjor o matvägran, han tog iaf flaskan. Hoppas det snart vänder.

2011-06-11 @ 07:06:25
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0