fel

Skrev såklart fel innan mina värkar började inte förrän imorrn för ett år sedan :P det var bara för de var midsommardagen förra året därför jag tänkte så men de blev ju fel hehe

idag har vi varit på sibbarps marknad och kom hem med 4 t shirts till william haha när jag kom hem tänkte jag att jag måste blivit lurad inte f*n var de billigt egentligen 1 t shirt för 80 kr sen prakade en på oss att köpa 2 för 170 också kom han men du får 3 för 220 haha jag e så lätt lurad men nu har han  t shirtar iallafall för hela sommaren så nu behöver folk inte köpa de i födelsedags present :P

Har också ätit pizza ! naturgodis ! och de nya ost twisters haha och william åt också pizza ! och ost twisters ! jaja får vi äta så får ju han också men han e inte den som gnäller om mer han tog några st sen tyckte han de räckte :D

Ananasglassen e färdig också som vi ska ha på måndag lite mys pys för de e hans födelsedag sen blir de stora partyt nästa lördag......


Kommentarer
Jessica K

Trist att dom alltid ska luras och oftast så är man ju just så lättlurad för man vill ju tro att alla är ärliga.

Är det 1 han blir? Ska på 2 års kalas idag men hon ser ut som hon är 3 år och de flesta tror hon är äldre för hon snackar så mycket och är så lång.

Ska i alla fall bli roligt och barn är ju helt underbara.



Ha en fin dag Nilla.

Kram



2011-06-26 @ 10:40:27
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/
Emelie

Grattis till William på hans 1 årsdag!

2011-06-27 @ 12:46:29
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Jessica K

Alltså menar du smaken av fiberhusk eller hur den ter sig när man använder den?

Jag gillar det skarpt och använder mig av det väldigt ofta.

Låter dock inte min sambo komma nära den=)

2011-06-29 @ 23:25:35
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0