tisdag

Hej redan tisdag om 6 dagar börjar william på dagis herregud men det kommer bli skoj för honom han älskar andra barn fick ju ringa dit idag för att kolla tiden på måndag för ingen hade ju ringt oss. william gav mig sovmorgon till halv åtta det var jag glad för fick många kramar av honom nu på morgonen älskar att han börjat lite smått med det nu och även när man säger puss eller får jag en puss så vänder han sig om och pussar en. Mitt barn är så smart haha nu sover han i vagnen och jag har satt på kaffe tänkte ta en kopp på balkongen nu när solen är framme och sen ta itu med tvätt o disk. satt och räknade lite jag och anders har kört lchf i 30 veckor nu vi började vecka 2 räknade ut att i snitt har vi förbrukat 300 paket bacon 900ägg och 15 kg smör det är på ett ungefär det är säkert mer hehe ikväll ska jag göra korvgryta jag försöker göra lite mer rätter nu när william äter samma mat annars hade vi säkert inte haft några problem med att äta bara kött och bearnaisesås men det blir lite tuggigt för william även om han älskar kotletter. kaffet färdigt så skriver mer sen måste få tummarna loss o ta lite bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0