tisdag onsdag torsdag

Tisdag strålande sol såklart ville inte sambon åka till stranden vilket inte direkt är ovanligt han är inte den personen som gillar att ligga stilla på en strand och sola vilket jag är ibland iallafall, så vi åkte till oxie och var där en stund de frågade om vi ville åka och äta på mando nja jo (tänkte på lchfn) vet ju hur jag är ser jag något på en meny som kostar 150 kr eller mer så vill jag äta allt på tallriken så är det ju, men nå jag kollade upp pommes ligger på 30gkolhydrater 20 g mer än vi är vana vid men fine vi gick dit, sämsta maten ja ätit i sommar pommesen var äckliga inte ens william ville äta de, fläskfilen var bränd, och bearnaisesåsen smakade för lite dragon och persilja så botten betyg, tänkte säga till servitrisen att köttet var lite bränt när han frågade om det smakade bra men han frågade aldrig :S märkligt trodde personalen brukar fråga sånt.

Nå när vi kom hem fick william mat han åt en hel barnmat det händer typ aldrig eftersom han inte ville äta på restaurangen (de fanns ju inte ens barnmeny uselt ! men han åt barnmaten ändå vilket var bra sen hopp i säng !

På onsdagen tvingade jag sambon att gå till stranden måste uppleva det nångång denna sommaren :D
så vi åkte till ribban och william och anders lekte med sandsaker medans jag fick solat 2 timmar sen åkte vi hem då vi inte vill att william ska vara ute i solen för länge.
hände inte så mycket mer på onsdagen jag gjorde vetebullar till william men han gilla inte dom så nu har man sisådär 30 bullar i frysen jippiiiiii :/ såklart skulle jag smaka fan ta bakning ska inte baka mer kan inte låta bli.
det fick jag fan för för hela magen jäste upp som deg och mådde illa och hade halsbränna hela kvällen.


Idag torsdag har vi varit på en liten utflykt med svärföräldrarna,faster svägerskan och kusinerna tanken var att vi skulle åka upp till torekov ovanför båstad för att kolla in skånes största camping som det nu fint stod på deras hemsida (inför nästa år) men det var bara skog för hela slanten :/ tråkig camping den var för tyst men det finns fler vi har gått om tid på oss,
körde iväg för att hitta ett ställe där vi kunde äta picknicken och det var inte det lättaste hittade dock en stor gräsplätt bakom en stor fotbollsplan så vi satte oss där vi åt coleslaw dock endast med vitkål och kyckling drumsticks och salami med ost, kaffe på det :D kycklingen var lite tråkig när den var kall :/ retar mig att ja inte gjorde en kycklingröra istället hade varit godare.
När vi var påväg hem åkte vi faktiskt inom en camping till i RÅÅ vid helsingborg också 4 stjärnig men jag vet inte toaletterna var låsta :S man var tvungen att ha nån nyckel visst kan ju vara bra på ett sätt men nja tänk om man e ute o går o blir akut ska man springa tillbaka till husvagnen o hämta nån nyckel :S låter konstigt, det fanns hopptorn, fin golfbana, poll och 2 barnpooler såklart var inget av detta gratis fastän det låg inne på campingen, stranden var fin dock en stor backe ner om man ska komma till havet= dåligt för barnen  och det var ganska långt till de sk. servicehusen nja jag vet inte denna campingen verkade mer industri fin och fräsch men lite för stirrigt kanske. Nå vi får se hur vi gör ska kolla lite mer kanske får man ta något utanför skåne iallafall för att få någon perfekt amen om det hade varit skönt att vara i skåne..
Jag vill ju utomlands också haha jag vill så mycket nästa år att jag vet inte vem som kan ta hand om katterna tänker inte ens på dom aww...



Kommentarer
Emelie Brocka

Apelvikens camping i Varberg ska vara jättebra, svärmor m familj var där nu efter midsommar.

2011-08-05 @ 20:33:49
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0