Tisdag 9 augusti

gick bra på jobbet idag med :D men nu är jag ledig fram till den 22 e augusti då william börjar på dagis och mannen ska skola in honom...

i förrgår fick ju william feber och igår eftermiddag när han hade sovit middag tog jag av honom och såg prickar på ryggen vi trodde då att det var värmeplitor då han hade sovit med tjock tröja men icke idag när jag kom hem från jobbet tog jag av honom då tröjan var skitig och prickar överallt på hela kroppen !!! och nu ikväll kom första vattenblåsan så ja han har fått vattenkoppor jaha vilken tråkig sista ledighet att se framför sig med william :-( nå vi får mysa så mycket som möjligt inomhus o kanske inte träffa en massa barn fast o andra sidan har han väl redan smittat några då man smittar även om prickarna inte kommit än...

så 13 månader och vattenkoppor ja det är nog bättre att få det nu när jag är ledig istället för sen när vi kommit igång med det jobbiga på jobbet :D


Kommentarer
Louise

Var glad att han får det nu och inte när han går i skolan eller på dagis....

Max hade det när jag väntade Xander,han blev smittad kort innan vi åkte till Turkiet och det bröt ut när vi hade kommit hem. Då var han nästan 2 år.

Xander fick det när han var 4 år dvs förra mars och då var jag gravid med Izabella...

Han kunde inte gå på 2 dagar den stackaren...

Jag får hoppas att Izabella får det nu när hon börjar på dagis.

Tur iaf att han fick det innan dagis iaf.

Krya på honom och när prickarna kommer så är potatismjöl bra att smörja in det tar ner klådan:-)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0