så jävla trött ! lördag 27 augusti

är så trött hela veckan har tagit död på mig mycket att ta in 3 utbildningar och mycket nytt jag fick göra på jobbet
riktigt nervös inför nästa vecka men det ska gå! 4 e utbildningen på måndag först sen blir det att jobba tis ons tors fred och tis o tors slutar jag 18!!! vilket betyder att jag e hemma typ kvart över sju halv åtta de dagarna :-(
jag klarade truckutbildningen i fredags hur vet jag inte alltså jag känner inte alls att jag kan allt men jag är väl bara rädd o nervös jag gillar inte saker att jobba med som kan vara farliga visserligen är allt farligt i en vardag men när det gäller en truck en bil jobba med stora tunga saker då måste man vara allert och pigg så inget går fel !
är en liten fegis haha

fick hem mina arbetskläder i fredags hmm tyckte de var större när jag testade dom i butiken fast det är väl så med nya kläder kanske att de är lite tajta man kan ju tänka sig hur många som har testat de som var i butiken.

Var en sväng på leos lekland i förrmiddags med williams kusiner det var riktigt roligt, sedan åkte vi och åt på kniv o gaffel på mobilia och självklart äter ju alla 3 barnen själv nu huhuhu jag tyckte nog lite synd om de som jobbar där som skulle städa på golvet efter allt ätande *oops*

Snart film dags o sen ska ja hoppa i säng måste hitta arbetsskor imorrn som jag kan ha när jag springer upp på avdelningarna ´för skor på lagret har jag ju :D

Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0