redan tisdag !

Så var det tisdag kväll dagarna går fort när man jobbar...
Idag har jag jobbat från 9-18 lång dag puhh men trivs som fisken i vattnet även om det tar 1 timme till jobb så ler jag när jag kommer dit :D

Imorrn börjar det stora hela eller officiellt på torsdag drar vi igång med det nya på jobbet fast jag ska inte jobba med det förrän på fredag ! det blir spännande :P

Sambon erkände att han tycker det är jobbigt att jag börjat jobba o alltid kommer hem senare än honom hehe ja det blir ju en omvändning för oss också men han kommer snart in i det, han grämmer bara sig för att han inte kan gå o meka med bilarna direkt efter jobbet XD

Jag är ändå ganska snäll diskar, nattar william gör middag till dagarna efter så han slipper stå och laga mat till en hungrig william när de kommer hem :D the perfect woman? haha

Igår var jag på säljutbildning hela dagen ! fast idag fick jag reda på att jag visst inte har befogenhet till många av sakerna jag lärde mig igår :-(

Dagis går skitbra över förväntan fast imorse när jag lämnade honom så blev han ledsen här hände 2 saker som var fel 1 ! en (ganska ny) pedagog TOG william ur min famn och 2 satte honom när han var ledsen i en barnstol för att sitta och leka... IIIIIII wrong en 14 månaders vill inte sitta i barnstol och leka han vill ju upptäcka saker leka och tjoa också hela tiden sa hon till mig du kan gå det blir bra du kan gå men jag vägrade haha... så när ordinarie kom efter några minuter blev han ganska tyst och jag gick 4 min efter ringde pedagogen mig och sa att det william ville gör var att leka och inte sitta i barnstolen aaaaaaadahhhhhh precis som jag inte visste det?


Nå nu är jag pömsig ska natta mig själv gäsp  onsdag imorrn helgen närmar sig :D

Lchf ja jag har inte slutat med det men har slutat att väga mig och tar det lite lugnare för jag blir så lätt svimfärdig så tror att jag ätit för lite kolhydrater så nu äter jag lchf för att kroppen mår bra av det inte för viktnedgången


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0