måste jag?

Jag måste nog slänga min garderob buuuuuuhuuuuuuuuu alltså det är ju inte rätt att det står i Williams rum o den får inte plats enligt A nånannanstans :-( 
jag har ju planer på att köpa en annan garderob till william där inne så han slipper ha kläderna i en sån liten byrå han har nu för ju större han blir desto mindre plats, enligt sambon är det för tidigt att köpa men det tycker inte jag... såååååå då får man göra som så att man tar undan sommar kläderna eftersom de ändå inte kommer användas nu mera antagligen och kanske ska man börja sälja kläder också? finns ju mycket jag inte använder! och som är för stort för mig..... men så tänker man alltid jag kan ju behöva dom en annan gång kanske om jag blir gravid eller så haha..... nej de får läggas undan tills vidare detta måste jag ta tag i också kolla igenom men har jag ork att sälja på tradera? känns inte så egentligen.... men det ska jag ta tag i genast.....

och eftersom A kollar bloggen och jag kanske glömmer det hur blev det med att sätta fast spegeln i hallen helt så inte william kan dra ner den? måste fixas så inte min fina spegel går i sönder eller ännu värre åker på william ! PRIO ETT du !!


lånade en bild från svägerskan det är sällan vi får ett foto på oss bägge så den läggs in här :D det är ifrån öland på campingens restaurang




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0