Måndag 22 augusti

Godkväll
Dagen har gått fort gick upp kvart i sju och satte på kaffe fick en ganska lång stund för mig själv innan william bestämde sig för att gå upp runt halv åtta, skulle vara på mas halv nio för utbildning och sätter mig på fel buss :S som tur var märkte jag det direkt när jag satte mig och tryckte för nästa hållplats då ser jag hur den bussen jag skulle tagit kommer närmare så jag får ju springa *dagens goda motion hela 50 meter haha*

Det var inte så roligt på utbildningen visste det mesta men skönt att få vara i malmö
När jag kom hem var jag så spänd hur hade det gått på dagis?
jo då william hade lekt o lekt hela förmiddagen och när lunch skulle ätas åt han både sallad och åt själv med sked !!! när han sedan skulle lägga sig o vila ville han inte det då snuttefilten självklart inte var med och sen är det nog lite ovant så pappa o william fick gå hem och sen sov william i nästan 3 timmar!

Duktig pojke man har och imorrn ska jag också följa med på dagiset för jag börjar inte förrän 13 imorgon och även imorrn ska jag vara i Malmö..


Nu får det vara nog med fusk! fred,lörd,söndag och måndag ! ja idag har det blivit omedvetet för företaget bjöd på lunch och det fanns inga alternativ och jag var riktigt hungrig ! och även sambon fick äta på dagis för att föregå med gott exempel ju så men vi lämnar denna dagen bakom oss hehe

just det för första gången åt william nu ikväll en stor tallrik med köttfärssås och makaroner nästan lika stor portion som hans kusiner det ser jag som ett riktigt bra framsteg


Kommentarer
jessica

Kul att vara igång och jobba?

Har för mig att detta var ditt första jobb eller är jag helt ute och cyklar?

Hoppas det går bra och att du kommer till att trivas.

2011-08-23 @ 20:35:02
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/
Emelie

Där har vi varit 2 ggr. Inte lika mkt saker som i Kalmar men väldigt fräscht & fint.

2011-08-23 @ 22:03:43
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0