hmmm

Onsdag och jag hade ju väntat mig att se en william med ännu större vattkoppor men så var inte fallet :S de var lite fler idag men de ser likadana ut. kan det vara så att det inte är vattkoppor? vi såg ju en vattenblåsa igår jag är inte så duktig på sånt men sambon är, kanske borde jag ringa bvc imorrn o höra med dom visserligen har jag läst att mindre barn får det lindrigare men borde de inte förändrats?

sambons jour började idag och han e inte ens hemma än (20 00) suck längtar till helgen...
Idag har det varit skitjobbigt för antagligen gick jag in i ketos och fettförbränningsläge eftersom det är 3 e strikta dagen utan fusk...... var lite sugen på williams nybakade grahamsbullar men icke jag lät bli .......


Kommentarer
Emelie Brocka

Är det vattenkoppor så ska ju alla vara vätskefyllda.

Nellie var 7 månader när hon fick det och hon hade koppor ÖVERALLT, och då menar jag överallt. I öron, näsa, mun, kissen,mellantår&fingrar,ögonlock. Tyckte så himla synd om henne, hög feber hade hon med :(

2011-08-10 @ 21:02:01
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0