Godmorgon

Eller god förmiddag har varit uppe sedan 7 gäääääääsp william vaknade då min tur att ta morgonen ju det blev ingen utomhus träff idag med M utan vi får träffas inomhus, kanske kan man gå ut på gården vi kan ju hoppas william gillar ju inte direkt att sitta inomhus.

satt häromdagen och tittade på mamma byter bo som har startat i sverige den ena mamman hade lite kaos hemma men tog tiden till att umgås med sina barn istället och den andra hade tipp topp hemma och lydiga barn. Så vad vill man ha? man känner ju sig iallafall jag inte uppskattad när kvällarna går till på samma vis plocka upp efter williams bravader också stoppa in diskmaskinen sedan är klockan redan så mycket att det är dags för säng för en själv när det tar 15-30 min dagen efter så ser det ut på samma vis ! MEN det är så det är vid små barns åldern man får ta det hellre att man umgås och sitter med sitt barn och leker och umgås för en dag när de är större så är en dag med mamma och pappa en pina för dem hehe
men faktum kvarstår att det hade varit trevligt att ´ha det tipp topp i hemmet.


Det får mig att tänka på något annat ! att vi har för mycket prylar, vad gör man när man är som jag släng hellre för mycket än för lite och bor med en som är spara allt för det kan vara bra att ha? För att de skulle vara mindre prylar i lägenheten borde vi ta tag i förrådet med saker för att slippa ha garderoben till en soptipp...
 
Det blir väl som det alltid blir jag får slänga mina saker som vanligt förstår inte varför samlar man saker i förrådet ? julsaker,målarsaker stora verktyg som man använder ibland förstår jag men resten? why? man har ju ställt undan saker i förrådet för att man är trött på det eller vill inte ha, varför sparar man som ett minne då? om man nu tycker det är onödigt att slänga det för det är i fint skick fortfarande finns det ju tradera/blocket och dyl.

Istället ligger williams gamla kläder i kartonger, hans vagn som inte används mer nere i lägenheten saker som man ska ställa undan för att använda igen !


Kommentarer
Emelie

Tack ska du ha.

2011-08-07 @ 11:18:19
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0