fredag, lördag och söndag

lägger alla dagarna i ett inlägg orkar inte skriva typ tre också får det läggas i allmänt....

Fredagen var A ledig så vi gick upp och myste också kom bella förbi och hon följde då med och provade arbetskläderna som jag skulle beställa ångrar mig redan att jag tog s i tröjan även om jag prövade den hmmm undrar om man kan ringa och fråga om man kan beställa M istället men de tror jag inte de har ju redan lagt in beställningen nå ja de får bli S :P

åkte därefter med hem till bella hon skulle ut med marley deras nya vovve rottweiler riktigt gullig hund får jag säga :D körde sen vidare till malmöfestivalen och gick runt där åt langos ajaj det är inte lchf vänligt inte heller mini munkarna vi åt hehehe....

Myste hela kvällen och somnade tidigt, på lördagen hann man nog inte med så mycket
vi åkte och storhandlade och sen träffade jag en god  vän på festivalen vi ses med jämna mellanrum åt langos IGEN ja jag kan inte äta så mycket mer på festivalen det är bara tråkig och dålig mat och langos är ett säkert kort :D
när jag kom hem hade A kokat kaffe så vi mös framför det och tv.

Söndag morgon väcktes vi av att william för första gången gick ur sin säng och kom in till oss :D då skiner man upp som en sol synd att han inte kan hoppa upp i sängen också men den e så hög för honom så det lär nog dröja ett tag till.

Körde till ikea och köpte en mini gungstol till william kostade bara 199 och han älskar ju vår så då fick han en egen :D fast jag undrar om inte katterna älskade den mer än vad han gjorde :? fast den lär säkert uppskattas senare.

Körde som alla andra söndagar till oxie och svärföräldrarna där vi träffade både svägerska med fam. och svåger lite mat och lite lek på lekplatsen så är vi nu hemma och har spelat bingolotto ja det var ju skönt utan reklam MEN som vanligt vinner man inte ett skit!!!!!

imorrn är det jobb utbildning i malmö skööööönt att slippa åka bussen till lund och william börjar dagis.... spännande.... natti natti ska nu se film på kanal5......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0