fredaaaaag

underbara fredag känns bra för då kan vi mysa hela familjen hela helgen om nu inte jouren ringer hmmmrrpphh
William vaknade sisådär 6 såklart men vaknade 1 gång i natt vid 5 tiden
Nu är hans mage i obalans igen suck det är sempers fel ! eller inte deras fel utan att jag envisas om att köpa skitet ! använder 50%fullkorn 1 år och 50% havre på kvällen men hade nog kunnat byta till ren fullkorn OM jag köper nestles majsvälling istället för sempers ! dags att göra det då....

William åt både en grahamsbulle imorse och en tallrik gröt, lunchen bestod av köttbullar med ris och currysås han älskade den rätten verkligen han har vilat i vagnen nu och håller på att vakna han vet nog inte riktigt om han ska ta några minuter till eller inte hehe..

Jobbet ringde skulle hämta mina arbetsskor i malmö idag(tur affären ligger här med) också ringde hon för jag ska hämta kläder också.
kollade in kläderna på nätet byxorna ser ju bra ut men pike ! vem valde det suck! jaja arbetskläder och jag ska ju vara i lagret när ja har de kläderna vilket inte är hela tiden så det blir väl bra ändå... fixerad bara med det är med pike och är det vad ja tror det är så är det herrpike...nå får släppa det..

Idag blir det bara något sådär enkelt fläskkotletter med nån god sås ja hitta lite väl mycket kolhydrater i(4,g men kommer inte upp till så mycket sås ändå  också ska jag testa att göra chilicheese :P namnam hoppas de blir goda funderar bara vilket mjöl ja ska använda hasselnötsmjöl mandelmjöl eller kokosnötmjöl? hasselnöt blir rätt beskt kokos har ja använt så mycket och det blir aldrig bra så får nog bli mandelmjöl :D



Kommentarer
Jessica K

Ser att du är back on track nu efter semestern, kul.

Arbetskläder är inte alltid roligt, vi ska börja med det nu i höst. Jag kommer vägra dom, går absolut inte ut i stan med dom och inte hem till brukare iheller.

Chefen sucka och sa att då måste jag varna dig, 3 varningar sen är det sparken ska bli mycket roligt och se vad som händer...=)

Hur är det med dig annars?

2011-08-16 @ 16:03:39
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0