första dagen avklarad

ja då var första dagen avklarad :D
det verkar spännande har fått mycket olika saker jag ska göra och det känns bra för jag blir lätt uttråkad om man gör samma sak hela tiden men nu får jag göra många saker varje dag
Blir mycket utbildningar o så också nu men det är det i början.. men den där trucken när jag såg den för första gången idag morrade jag och skrek varföööööööööör var den så stor :-(
nå detta fixar vi tänkte jag haha nja jag kom några meter fram o några meter bak alltså CENTIMETER snackar vi nu haha får öva lite innan utbildningen annars är det ju pinsamt

fick mitt schema det blir långa dagar 18.00 många dagar vilket är bra på ett sätt för då blir det minus 1 timme mindre på dagis för william men därimot körde det lite ihop sig med mitt jobb och sambons jour som han har en gång i veckan visserligen kan någon annan hämta ibland säkert inga problem men det kan ju hända att sambon kan hämta men får avbryta hemma mellan 17-18 o t.om 18 30 och då är jag inte hemma än :/ då måste de snabbt vara någon som kan ta william... att sluta med jouren är ju en ide men ekonomiskt är det ju inte så bra vi tänkte ju spara lite nu... jaja det fixar väl sig får ja hoppas annars får ju sambon sluta jouren eller jag gå ner i tid men tror inte det hjälper för brukar man gå ner i tid kanske man får jobba 3-4 långa dagar för att hinna med alla uppgifter och det hjälper ju inte så det kan man nog skippa den tanken redan nu.


Kommentarer
Louise

Jobbigt med långa dagar:-(

Vad är det du jobbar med?

Vad jobbar din man med?

Jag har själv satt upp mig på att börja jobba om 2 veckor...har tagit den 25 aug och så 3 veckor framåt till att börja med:-)

Jag är anställd i Fosie vikariebank och så ska sambon vara hemma med Izabella i alla fall några månader.

Nu ska jag snacka med min syster blogga och sen sova...

Ha det bäst



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0