ute och gunga

Solen tittade fram så tänkte att nu hade jag ändå städat och både jag och William hade ätit mat så vi tog på oss och tänkte gå ut och gunga, redan när vi kom ut kände jag hur de blåste lite men det var inte så farligt.
Gick och gungade och william tjoade och tjöt av lycka :D  så när han blev trött på det gick vi vidare hemåt och gud den vägen skulle vi ju inte ha tagit, vinden tog med både vagn och mig tur man håller hårt i vagnen och är besluten att jag är starkare än vinden haha  där fungerar nog emmaljunga vagnen bättre när det är storm ute, filten höll på att hamna i geggan som tur var fångade jag den i sista sekunden...


Nu är vi hemma har william fick av sig byxorna och springer runt i body och strumpor också hade ju jag satt tillbaka elementsängen till katterna och den fick han ju syn på direkt och drar i den så hela huset hör väl hur william slår i elementet :/




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0