torsdag så segt

Godmorgon (eller det var ju morgon för mig klockan 6 för det var då William tyckte att mamma skulle gå upp, in med en flaska i munnen på honom också fick mamma sova till hela halv sju !
Jag tyckte att jag planerade det så bra igår kväll att jag skulle lägga mig prick 23 efter bigbrother också skulle jag vara pig när william brukade vakna vid sju-halv åtta, men så vaknade han sex :/ så där fick jag...
Men då blir det gröt vid 9 också går han och vilar antagligen strax efter det :D skönt då tar han en vila i eftermiddag också, för man hinner ju faktiskt inte städa inte lika bra iallafall när han är vaken, springer runt o håller i dammsugaren när jag ska dammsuga det tar 30 min extra att dammsuga då hehe, står vid diskmaskinen om man ska tömma/lägga i den hehe söt han är men man är ju orolig att han ska slå sig så man är ju mer försiktig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0