tisdag

Det regnar och regnar hela tiden så tråkigt!!

Dagen började med att William gick upp åtta, skulle se vid frukosten ifall han ville äta smörgås men nej de gick inte ner (kan bero på att han inte fått sina tänder där uppe inu) så vi väntar istället tills han fått dom, igår kväll köpte vi kex för att han ska få in de här med ta in saker i munnen då han inte varit intresserad utav det innan, och efter många om och män så tog han kexet i munnen o sög på det tills det smällte så han kunde svälja.

Idag gick vi hem till williams morfar och passade lägenheten tills han som skulle fixa torktummlaren kom, även om vi var där i 30 min så var det ganska jobbigt så (pappa) har så mycket prylar framme som William gärna vill upp och känna och leka med.

Annars har vi bara myst hemma idag William sover nu sin andra vila då han inte tog så lång tupplur i förmiddags.

Dag två av "fakir" veckan känner inga konstiga omställningsbesvär som jag hört att man kan få men o andra sidan brukar jag ligga på ett ganska lågt kolhydratsintag om dagen så kroppen är kanske van vid det.


Har ju inte berättat att vi har köpt husvagn heheh och det är klart vi ska semestra på öland vecka 30 :D ska bli kul och skönt att komma ifrån lägenheten lite och låta William leka med sina kusiner hela veckan :D det tycker han nog blir roligt.

Igår kväll började jag lukta lite och kunde även smaka på kanel :D men en timme senare var jag tillbaka på ruta ett igen VA FAN alltså...



Kommentarer
caisa

okej, där ser man! hade jag ingen aning om.



jag ska inte gå ner något så är inte sådär jättestrikt. håller mig borta från rena kolhydrater förstås, men annars så. försöker hålla mig kring 20 g kolhydrater om dagen och det klarar väl både tomater och nötter?



2011-04-15 @ 09:27:29
URL: http://komigencaisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0