SOOOOOOL

vilket underbart väder! måste bara säga att william somnade sen vid 6 och jag somnade i soffan hehe sen tog faktiskt sambon honom så jag fick sova wihooo till 8 hehe :D

Såklart har vi hunnit med vår promenad med syrran idag, det blev bara 1 timme men det räckte jag har ont i fötterna av den där 3 timmars promenaden igår...
Står och gör rättikagratäng så jag och Anders också kan äta lite imorgon dit vi är bjudna.

Nu efter lite diskussioner på en tråd på familjeliv som jag följer så kom vi fram till att jag nog ska börja med 80/80/20 alltså 80gfett 80gram protein och max 20 gram kolhydrater, på det sättet kanske kroppen börjar gå ner i vikt igen, så jag får ta in mer grönsaker och ta bort extra fett som jag tar till måltiderna, det blir jobbigt ville ju inte räkna det är ju därför jag började med lchf men jag ska testa funkar inte detta! då börjar jag med gi istället och börjar träna mer gymkort kanske?

ikväll blir det marinerad fläskkarre med grekisksallad och mycket fetaost :P som jag har längtat, tråkigt att vi inte har grill så vi kan grilla de men blir nog gott ändå :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0