söndag

Jaaaaaaag har syndaaaaat XD hehe medvetet denna gången med asså jag vaknade var så bakis (gick på fest igår ) det var en spontan grej så hade inte handlat något på systemet så fick drickas det där erbjöds de blev massa vin + sprite i vissa glas inget sådär bra vin iheller skulle ja tro
och idag ja kände bara fyfan orkar inte äta bara kött måste ha något lätt så det blev en dallasburgare efter vi köpt konstgräsmattan på bauhaus huhuhuh den var faktiskt ganska äcklig men de var en konstig känsla att sätta tänderna i bröd efter nu 14 veckor  de må jag säga.... jag får inte dåligt samvete när jag gör medvetna avsteg däremot kan ja ibland få dåligt samvete om jag äter hemma hos någon som serverar kanske mycket grönsaker eller annat med mycket kolhydrater i o jag känner mig tvungen att ta de :D


så hur mycket har ja nu syndat ska se ½ pizza 2rutor vitt choklad, en dajmglass, 1ostbåge, 1godiscocacola napp, och nu dallasburgaren på 14 veckor kan ändå tycka det är helt okej :D sprit ser jag inte som synd hehehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0