skärtorsdagen

Vilken härlig dag, 20 grader måste det varit ibland i solen
Gick upp ganska tidigt (7) tänkte jag kanske hinner en kopp kaffe innan william vaknar :P och de gjorde jag iofs men inte hann jag dricka upp andra koppen, NÅ dagen i ära fint väder och jag skulle ju gå min vanliga runda ute, men åhh det är ju så tråkigt när man går själv. så bror min och hans flickvän träffade mig utanför (så härligt att ha hela släkten på samma gård hehe)  så vi promenerade i 2 timmar!!!!!!!! man glömde helt bort tiden så härligt, hem kom man då smsar min syster mig o frågar om vi ska promenera tjaaa why not så vi tillbringade 1 timme till ute :D
Därmed är jag helt slut nu ikväll och mina ben känns som spaghetti.

Snart har vi ännu en släkting här på området eller jag hoppas iallafall :D det kommer bli roligt.
Vilken ångest att det nu är påsk.... godis då? vi får ju inte äta något godis :-( här missar man både semledagen,våffeldagen,födelsedagar och nu påsk :-(


Vill så gärna ut ur denna platån jag är på och varit i flera veckor, det är 2 kg som går upp och ner hela tiden jag har ju testat med kolhydratskick de gick ju absolut inte så det vill jag nog inte göra om..
Problemet är när man är på en platå att man går och funderar på vad det kan vara och man blir ju mer o mer deppigare för då tror man ju inte denna dieten funkar men den fungerade ju i början och fungerar ju på sambon :-(  FUCK  säger jag bara




Kommentarer
Bella

Biitch :O Hela släkten på gården va!!! Jaja då har du glömt bort lilla mig :O Love u sis!

2011-04-21 @ 21:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0