promenaaaaad

så ja en spark i röven och man kom ut :D  har ju hunnit mycket idag gick till coop fanns inte kokosfett (det är inte den i silverpacketet som jag menar)  men blev lite räkor avokado osv  hem och städa  hann med att putsa 3 fönster sen kom solen och då är det värdelöst att putsa dom så får bli lite senare

kom precis hem ifrån en underbar promenad med syrran :D vi kan bara vi vill  vi har några rundor vi alltid tar konstigt nog kommer vi inte på exakt samma ställe varje gång men när vi kommer ut ifrån villorna brukar vi känna igen oss igen :D

vi var tvugna att gå en annan väg då det var filminspelning på gång guuuuuud så nyfiken jag blev vad kan det vara för film :P

sista dagen med pannbiffarna bajs men tror att jag ska göra dom med någon senapssås eller något kanske..
sist men inte minst


jag lovar till mig själv att jag SKA ut och promenera varje dag själv eller med vagnen oavsett...
Latmask har man blivit som sitter hemma hela dagarna med sonen  det är ju bra också för oftast somnar ju William i vagnen när man går.


Nej nu är de kaffe eller vad säger ni ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0