påskafton

Hej

Natten var hemsk igen william ville absolut gå upp 3 men sambon tog hela natten även om jag faktiskt också vaknade hela tiden...
Antagligen är han så här på nätterna nu för att igår kväll märkte jag att två små nya risgryn har börjat komma ut där uppe :D

Var idag och handlade en resesäng till husvagnen 398 billigt :D 

Så satt vi alla tre på balkongen och drack kaffe med fönstert öppet också hör jag BZZZZZZZZBZZZZZ hade jag suttit där själv hade jag fått spel men nu var anders också där ute :D
då säger jag ja då kommer väl den in snart den är redan inne säger anders vid gardinen kollar upp en fet geting antagligen en drottning jag dööööör tar william o går in... försöket leta upp el tennisracket så fick anders döda den, det är de sista jag vill att en drottning bygger bo här vid mig förhelvete alltså, och katterna var där ute några minuter själv med getingen hade hon stuckit dom hade det inte varit roligt eftersom de tar dom i munnen :-( men nu dog hon mohahaha

hatar vår balkong det är något som alltid lockar getingar och humlor o bin...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0