onsdag 27 april

OJ OJ OJ redan är william 10 månader :D  stora killen nu endast 2 månader till så har älsklingen varit hos oss i ett helt år :D tiden går så snabbt.
Jag vägde han hemma nu ikväll då vägde han 10.354g vi får se vad han väger på bvc på måndag :D lång e han nog också han växer så det knakar.

Dagen i all ära har varit en lång promenad med kusinerna och deras mamma, gick till ribersborg och william fick smaka på mjukglass för första gången, vi väckte honom så han var ju inte alls happy så just då gillade han inte glassen iallafall.....

kusinerna 5 ar idag 15månader är de redan de små trollen :D det är ju 5 månader mellan william och kusinerna 
Jag gav upp igår med lchf (eller jag gav inte upp) utan jag vill ner lite snabbare så jag fortsätter att exprimentera så jag kommer köra nutrilett ett tag för att se om jag går ner och sen återgå tilll lchf eller till gi :D
lär ju säkert gå upp lite grann men jag är trött på att vänta ut platån kanske kommer det ge en chock till kroppen vi kan ju alltid hoppas :D
Så dag ett med nutriett det känns bra faktiskt är inte hungrig eller sugen det som är negativt med just nutriletten är ju att de innehåller 51g kolhydrater om man ätit 5 påsar om dagen (har bara hunnit med 4) jag är van att ligga på 10g eller mindre kolhydrater per dag men vi får se hur det går just nu känns det bra men det är ju bara dag 1.

om någon kört shakes så skriv gärna och berätta :D

btw längtar till lördag ullared äntligen får man handlat lite nya kläder till hela familjen :D  och shorts o t shirtar till lille william behövs verkligen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0