Lördagen den 16 april

Nu börjar man bli piggare!
Vaknade halv nio eller jag har halvsovit sedan 6.30 när Anders tog o gick upp med william va fan somnade inte förrän 1 inatt inte klokt!!! händer aldrig liksom

Nu har jag fått i mig 2 koppar kaffe och känner mig lite som en ny människa,
William fick smaka på fullkornsgröt idag :D och han gillade det wonderful!
När detta packetet är slut kanske man ska börja göra egen gröt, men felet man hört är att de inte innehåller så mycket järn hmmm... så vi får se

Idag blir det hem till svärisarna och William ska leka med sina kusiner.. Man ser verkligen att han vill vara en i gänget med dom och det får han gärna av dom,  det ska bli jättekul att se när de växer upp tillsammans.
Allt blir ju lika varje år, moped samtidigt, studenten samtidigt, ja de var väl allt haha

här är dom en helt underbar bild enligt mitt tycke, det är sällan man får alla tre tillsammans, kusinerna är enäggs tvillingar.


Kommentarer
Bella

Varför gick du och la dig så sent?.

Dom är såna gullegrisar alla 3 :D ! Älskar min lile William!

Vi får snart ha våran dag med skit snack och promenad! puss love you sis!

2011-04-16 @ 15:47:10
Emelie

Söt bild.

Sängen gick på 349 kr.

2011-04-16 @ 17:54:33
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0