långfredag

William ville ha så mycket som möjligt ut av långfredagen så han bestämde sig helt enkelt för att börja gnälla vid halv fyra, efter 2 blöjbyten och flaska ville han ändå inte sova SÅKLART! så det var bara att gå upp, sur blev jag för det var JAG som skulle få sovmorgon inte sambon !!!!!!!! men så är det ju ibland med småbarn man vet ju inte när man ska själv få sova eller inte få sova hehehe så nu dricker man kaffe med cocosfett i o har bomerang barnkanalen på för inga andra kanaler har börjat inu när klockan nu slått 5.00
Jaha så var det viktdag 300g UPP denna veckan ja det skyller jag på i söndags när jag fuskade men va fan om jag aldrig kommer förbi det nummert som jag varit på i flera veckor nu så känns det som ett förlorat lopp med lchf jag kan inte leva såhär jag vill ju gå ner o gör jag inte det mer på lchf vet jag inte vad jag ska göra.. det är flera veckor nu jag stått på samma nummer på fredagar, kanske 6 veckor eller 7.
jag har gjort många av saker som folk säger jag äter tills jag är mätt, jag äter när jag e hungrig oftast blir det två ggr om dagen men ibland 3 jag äter inte grönsaker tagit bort i perioder all mejeriprodukter tillsatt extra fett börjat röra mig mer...
E det värt det? man mår ju bra det är ju en stor faktor som överväger att jag inte vill sluta med det men va fan vill ju gå ner meeeeeeeeer.......


Nå igår var vi ute o gick ju vid havet första gången min bror o hans flickvän tyckte det luktade äcklig tång en annan lukta absolut ingenting, vidare gick jag ut med syrran o då luktade det bajs nånstans jag kunde inte lukta, gick med mamma i affären o de stod en gammal gubbe som luktade piss o svett som vanligt kunde ja inte lukta skönt att det bara är 2 veckor kvar sen ska jag till läkaren. jag vill lukta så jag också kan känna dom äckliga odörerna haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0