jobbig natt

Känns som ett tåg har kört över mig.
William har vaknat ca 1gång i timmen inatt fattar inte varför, trodde det var tänder men det syns inga där uppe,
eter 3 timmar blev jag trött på att gå upp och ge nappen så la han bredvid mig , vilka lavetter jag fick i ansiktet, och tyvärr hamna de flesta på mina två innebrännare i ansiktet
det är den största förlusten när man fuskar med kolhydrater FINNAR fyfan jag har aldrig haft problem så med finnar men har haft några enstaka varje månad men men lchf får jag inga och det har varit skönt att fått ha lite babyhy igen :D  men bara för jag inte kunde ge fan i kolhydraterna så visar de upp sig :-(


så nu håller william igång och jag dricker kaffe,han har så mycket energi hur orkar han jag dör, jag är medveten om att när jag kommer börja jobba så e man på jobbet vid denna tiden  men också får man dela på omsorgen på nätterna om jag börjar jobba för annars kommer jag aldrig palla,

funderar på om det snart är dags för eget rum igen för william det funka ju inte sist, men kanske vänta en månad till iallafall

*william började klappa händerna igår tycker de e lite kul att han gör det, nu på morgonen har han gjort om det en massa gånger redan*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0