good or bad guy

Blev väckt av att det ringde på dörren 7.15 imorse!! Ja visst målaren skulle komma men inte förrän på eftermiddagen tänkte ju jag rusade upp och höll på att bara ta tag i en handduk o öppna jag var ju naken men så slog de mig nej jag tar snabbt träningsbyxorna.. jaha o inget över va fan snabbt som tusan yrade jag var är min träningsjacka där på med den också hänger blixtlåsen sig fick upp den i sista sekunden o öppnar...
öppnar
- hej jag ska måla idag ,jag då ja förlåt jag låg o sov jasså ja men jag ska inte måla nu utan skulle bara säga att jag kommer efter 12 eller närmare halv ett eller kanske ett , okej säger jag då också står han där förlåt att jag väckte dig, nej de gör inget jag skulle ändå upp nu så fort jag hörde orden ur min mun så ångrade jag mig för VA FAN SKA JA UPP FÖR jag älskar att sova varje minut extra jag får på morgonen tar jag vara på, i bakgrunden hör jag hur william börjar skrika ja han vaknade ju förstås *jäklar* ja vi ses sen då säger målaren japp de gör vi hejdå pang dörren slås igen, går förbi spegeln i hallen och ser vilken lugg jag ligger inne med, har ni sett den där mary? när mary tar sperma i håret som hon tror är gele, så såg jag ut haha jag döööör....


Jaja up we go, tänkte ja men så fint väder ute 15 grader stod termometern redan vid 8 så efter williams frukost(som han nu hatar) gick vi ut och vi måste gått snabbt för jag var inne om på malmborgs för att köpa hans favoritgröt igen (risgröt)  och tog lång rundan hem igen när vi kom hem tänkte jag vi måste varit ute i minst 2 timmar...  men 1 timme och 15min hade vi varit ute oj jag måste kört med vagnen i racer fart :D


Ja jag syndade ju igår skrev jag ju upp 1,8kg imorse haha nå det är vätska nu får de vara bra med fuskandet, idag har jag något gott på g som jag ska göra ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0