fredagen den 15 april

VÄGDAG

då får vi se hur det har gått, minus 2kg sedan i måndags :D men minus 0,3 sedan förra fredagen
jättekonstigt att jag gick upp 2 kg i helgen liksom förstår inte nå men det e minus ändå och inte plus så man blir glad ändå

nu har det gått 3 månader drygt sedan vi började och jag måste börja röra mig ordentligt vet inte riktigt vad för slags träning jag ska börja med men jag har alltid velat börja jogga, kanske ska jag jobba upp min kondition så jag kan uppnå den drömen :D ja men det gör vi.
Ska iväg och köpa kokosfett jag brukar ha det i kaffet det är faktiskt gott tro det eller ej.

har börjat få lite ont i halsen hmmm hoppas jag nu inte blir sjuk..

vi lämnar nu fakirbiffarna åt sidan fyfarao vad tråkigt sambon tyckte det var heheh och jag säger detsamma jag kan iofs leva på köttfärsbiffar de e gott men vi behöver näringen från annat än bara köttfärs o smör
Imorrn tänkte jag att då får vi äta hummer och räkor, kanske köper någon delikat ost när jag handlar :D

Jag såg förresten det nya anna skiper imorse på tv4play och jag måste säga BRAVO Anna att du gått mer o mer över till det bästa råvarorna med kött,fisk,ovan grönsaker ,smör, riktig grädde och chreme fraiche :D

btw. tyckte jag kände igen tjejen från klippet katta undrar om hon bott i malmö... känner igen henne ifrån ett område jag bodde på när jag var liten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0