bevisat!

ja då var det bevisat har tappat lite av smaksinnet också   har märkt av de lite nu i veckan men inte tänkt på de så mycket men så hade min bror en lipsyl i cocacola så löjligt ja men så tog mamma på lite o sa fyfasen vad de smakar mycket o jag smaka inte ett skit, märkte det på lime aioli också o även glassen igår smakade chokladen tur var väl de men inte glassen inuti som smakade päron.. precis som jag känner grunderna men inte eftersmakerna? smakar jag på kanel t.ex. smakar  jag ingenting...
kan jag bli mer deprimerad ska nu smaksinnet försvinna också? kan lika bra äta gröt eller något hela tiden då FAAN
det kan väl inte vara något som jag fått bara för jag tog ryggbedövning? det började ju så smått efter förlossningen ju :-( känner mig ofta lite snurrig också precis som jag ska svimma hmmmm




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0