Åter

Åter tillbaka igen!

Behövde lite lugn och ro en bebis tar mycket tid och det har varit ganska tufft faktiskt.
Vad har då hänt?
Jag har nu gått ner 10,6kg (vägning förra fredagen) och det har jag jag gått ner på 12veckor  och är nöjd jag fortsätter ju äta LCHF och är nöjd med det även om sug efter socker finns jättemycket, att jag gått ner 10,6kg är ju för att jag både gått ut en del och att jag är den som går upp när jag ska ha mens. Sambon fortsätter också med lchf och han har nu gått ner 13,7kg och tänk då vi har inte gjort något mer än ätit mat och blivit mätta.
Tror att jag ska köra hårt på detta fram till midsommar iallafall sen får vi är jag nöjd med vikten då kommer jag börja ta in lite mer kolhydrater och är jag inte nöjd då får jag fortsätta hela sommaren hehe..

William är nu 9månader 1 vecka och 3 dagar min prins,gullunge och älsklingspåg han har precis varit sjuk förra söndagen började det han ville knappt äta, hade räser diarre och fick plötsligt 39,6graders feber,  in med alvedon och samma på kvällen tempen gick endast ner till 38 och vid 01 00 natten till måndagen åkte vi in akut för jag var orolig då ville han inte äta, dricka o febern var 40,6 men vi blev hemskickade direkt  med order att ge äpplejuice,majsvälling,rivet äpple  på tisdagen var febern borta men då eskalerade diarren istället alla tre var helt slutkörda då vi fick byta blöja på honom var 10 e minut :-( och han hade ju ont så han skrek lille pojken.
på fredagen blev jag orolig igen då kom bara vatten och han behöll ingenting o hade gått ner 500gram på en vecka åkte in igen nej de kunde inget göra utan fick en tid till vårdcentralen istället samma dag,

När vår tur var tittade läkaren i williams hals o konstaterade att han hade fått halsfluss!!!
in och tog stick i fingret o svalg prov det visade ingenting sa läkaren men han trodde promt att det var halsfluss så fick medicin som han ska ta i 10 dagar  och på lördagen var redan bajset bra... medicinen eller var det för att vi köpt risgröt istället eller var det bara en tillfällighet att han blev bra just på lördagen hehe..






Kommentarer
Louise

Jag undrar egentligen hur många gånger du har nämnt bajs och diarré i detta inlägg haha

2011-04-06 @ 22:49:24
Niilla

Hahaha

2011-04-07 @ 08:07:08
URL: http://niillis.blogg.se/
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Duktig du är, kämpa vidare!

2011-04-07 @ 16:01:19
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0