Godmorgon Tisdag

Godmorgon! här vaknade man 06 30 plutten ville ha mat och visst somnar han om man tänkte att jag skulle gå upp och äta frukost och göra vid mig ifred så jag gjorde det, det ångrar jag jag kunde ju sovit 1 timme till då hade jag kanske varit piggare :D
Idag är en stor dag för gullungen idag börjar vi på babysim :D  Jag ska faktiskt också träffa en tjej från familjeliv tråden jag följt när jag kämpade med att bli gravid och vi gav varandra allihopa stöd där, de flesta av dom har träffat varandra förr, men jag har stoppat huvudet i sanden och inte riktigt vågat mig fram, Men nu har jag ingen återvändo då tjejen och hennes son också ska börja på babysim idag så det ska ändå bli skoj :D

Har packat ner handdukar och badkläder, och hoppas på att William inte blir hungrig mitt när vi badar (30 min) men det tror jag inte för oftast när han är ledsen så går vi och badar hemma i badkaret och då blir han väldigt glad (det är nog snarare så att när vi går upp från badet kan han bli kinkig igen...han e ingen badkruka inte


Åhhh idag kommer matstolen :D damtadam va roligt den är så fin jag älskade den redan när jag fick syn på den.


funderar på om man ska sälja babygymmet eller inte det är knappt använt (mumin) William har aldrig visat intresse för det men sen o andra sidan hade gymmet legat framme hela dagarna och han testat på några gånger om dagen hade han kanske älskat den men så har vi en jävla massa katter och ligger det bara öppet utan att bebisen ligger i det så ser dom det som sin nya sovplats så det känns inte lockande att ha en massa katthår på det :/

Ja ja nu ska jag gå och diska och plocka upp lövbiff från frysen  vad gör jag med det ikväll då ? en pastasås kanske?

////Nilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0