ÅHHH

Jag ska inte på mycket mycket länge prova jeans, prövade säkert ett 10 tal idag men jag gav upp fort blev så less då inga sitter bra...så om 5 kg ska jag ut igen och kolla inget innan dess, jag går omkring hellre i mammabyxorna och legginsen :D de är sköna iallafall

fick hittat ett badlinne till slut, herregud man ska inte ut mitt i hösten och skaffa badkläder då får man skylla sig själv att det kostar och knappt hittar något,  Twilfit hittade jag ett badlinne som var snyggt eller det var det enda på hela mobilia som hade. 349 kr fynd? nej tycker inte det då jag knappt kommer använda det egentligen,

Ikväll blir det fortsättning på beach 2011 falukorv med blomkål/potatis mos och steka kantareller tycker det låter gott :P kanske inte jättenyttigt men gott... Får börja göra mindre portioner jag måste det, sen fortsätter vi med att cykla på motioncykeln hemma det var första gången på länge igår och ganska skönt om jag får säga det,

William han har somnat i vagnen :S vi bytade till sittdelen för att testa också gick vi ner i affären (har lagt en fårfäll i också) men Nu somnade william i den medans jag egentligen bara skulle byta överdrag på skötunderlägget och byta på honom, så då låter jag honom sova en stund,


BTW idag ska jag sola om nu syrran får tummarna ur och går med mig (gillar inte gå dit själv) har blivit så rädd av mig sedan inbrottet :-( 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0