lucia

Idag är det lucia egentligen ville jag ju upp på morgonen för att se luciatåget på tv men det firades på ett annat sätt
William sov för tredje natten hela natten utan att vakna, han vaknade vid 7 och fick en flaska sen sov vi vidare till 9 :D

I lördags var det näst sista gången på babysim jag var ganska nervös inför detta mötet då jag visste lite vad vi skulle göra
Instruktören skulle hålla i william och jag skulle ge dyk signal så dök hon med honom och släppte! för att han skulle simma några simtag till sin mamma :D och det klarade han galant.

Igår åt vi vuxna potatismos och fiskpinnar i brist på tid och tänkte de kan väl william också äta om man tar bort ströbrödet o de på pinnarna och tar ut mos innan man kryddar
sagt och gjort men när william skulle äta klöktes han :S så det var nog inte så gott med fisk trots allt så vi körde en halv smakportion gröt istället.

idag ska jag fixa garderoben hoppas jag iallafall det blir ju inte alltid som man tänkts sig när man har en liten :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0