Hej igen

Julafton har gått och snart är det nytt år.
William har hunnit bli 6 månader (i måndags) det missade vi såklart med foto som varje månad.
Vi har eller är ganska förskylda jag och william
Det började förra veckan då hade han 3 dagars feber sedan på julafton började han bli hängig o lite gnällig, och på lördagen bröt en stor förskylning ut snorig och hosta och allt som tillkommer ( i söndags det var då jag blev smittad också :-(
Idag har varit en bra dag ändå har sluppit använda nässugen på gullungen (han hatar den)

Jag hoppas att jag är som han imorrn alltså bättre och sen nyårsafton kommer jag vara helt frisk :D

Här bjuder jag på en bild från i söndags tror jag det var då snutten var sjukling


Kommentarer
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Så söt han är!



Ja, våran bil har klyddat ganska mkt nu på sista tiden och kostat oss över 20 tusen i reparationskostnader totalt. Sura pengar men hittar man någonsin en bil som INTE klyddar & går sönder?

2011-01-04 @ 18:34:38
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0